#Împreună
Transformăm Educația

EDUS este o platformă educațională completă, dedicată școlilor din România și permanent aliniată la standardele Ministerului Educației. Include module precum catalog digital, orar, teme, teste și platformă video, dar și module pentru gestionarea SCIM/CEAC.

Platformă educațională și catalog digital

EDUS este o platformă 100% românească construită pentru școlile românești, adaptată permanent la cerințele Ministerului Educației. Oferim o gamă de funcționalități și module esențiale pentru eficientizarea procesului educațional precum catalog electronic, orar personalizat, teme, teste, librărie de materiale, rapoarte MATE, chestionare SASAT, platformă video și rapoarte de activitate care se actualizează în timp real.

EDUS îmbunătățește comunicarea între școală și părinți, crește performanțele elevilor și contribuie la scăderea ratei abandonului școlar. Platforma ușurează activitatea profesorilor și administratorilor, optimizând managementul administrativ și procesul educațional prin intermediul modulelor SCIM și CEAC.

10+

ani experiență

700+

școli urban și rural

350.000+

utilizatori activi în fiecare lună

25.000+

Directori și profesori care au făcut pasul spre digitalizare

Află mai multe și cere un demo

Descoperă beneficiile platformei EDUS. Eficientizează munca profesorilor, dar
și rezultatele elevilor. Solicită o sesiune demo, iar unul dintre colegi noștri te va
contacta în cel mai scurt timp pentru detalii. Descoperă cum poți moderniza
învățământul în școala ta.

Beneficii

Soluție digitală integrală

EDUS funcționează acum ca o soluție de integrare digitală oferind produse și servicii complete pentru ca o școală să se poată transforma digital.

Reacție promptă la modificările legislative

Suntem prompți în adoptarea modificărilor impuse de minister referitoare la funcționalitățile obligatorii, deoarece conștientizăm importanța acestora pentru sistemul educațional, iar aceasta constituie o prioritate pentru noi.

Comunicare eficientă

Prin intermediul platformei, notele și absențele sunt trimise rapid către părinți sau tutori. Părinții pot reacționa la timp pentru a rezolva problemele școlare înainte ca situația să devină mai gravă, cum ar fi corigențele sau exmatriculările.

Accesibilitate

Prin accesul permanent, 24/7, la note și absențe, comunicarea dintre școală și părinți este facilitată, chiar și când aceștia sunt în afara țării. Aceasta contribuie la îmbunătățirea performanțelor școlare și la scăderea ratei abandonului școlar.

Transparență

Prin utilizarea catalogului online, procesul educativ devine transparent, iar părinții care accesează platforma EDUS, pot afla informații despre activitatea școlară a copiilor lor.

Suport și training personalizat

EDUS asigură suport în implementarea platformei de management educațional, oferind servicii de instalare și formare, pentru ca profesorii să poată utiliza eficient toate funcționalitățile disponibile.

Cum funcționează?

Descarcă aplicația EDUS

Ai acces la platforma EDUS și prin aplicații mobile pentru Android și iOS.
Profesorii pot pune note și absențe ușor și rapid, de pe telefonul mobil.
Aplicația EDUS este disponibilă și pentru tablele digitale, oferind o
interactivitate crescută în clasă.

acum pe Google Play
Download on the App Store

Modul educațional

Modul organizațional

Modulul administrativ SCIM

Strategia noastră se axează pe dezvoltarea unor instrumente utile și ușor de folosit pentru a ajuta școlile în implementarea Sistemului de Control Intern Managerial (SCIM).

Oferim peste 120 de modele de proceduri care acoperă toate standardele SCIM și peste 460 de modele de documente, hotărâri și rapoarte. Modulul SCIM include materiale suport pentru Comisia de Monitorizare SCIM, cum ar fi modele de regulamente, convocări, decizii, minute și registre, precum și exemple de registre de riscuri. De asemenea, punem la dispoziție modele de documente esențiale pentru buna funcționare a instituțiilor și un model de plan de dezvoltare SCIM, toate acestea sprijinind implementarea și funcționarea eficientă a SCIM.

Modulul didactic CEAC

Ajutăm instituțiile să planifice, să dezvolte și să implementeze eficient inițiative care vizează managementul de calitate a educației. Prin platforma EDUS susținem atât activitatea comisiei CEAC, cât și abilitățile instituției de a oferi servicii educaționale de înaltă calitate, conform standardelor ARACIP pentru evaluarea instituțională.

Punem la dispoziție peste 100 de modele de proceduri CEAC și peste 260 de modele de documente, hotărâri și rapoarte, inclusiv modele de structuri PAS/PDI și modele de decizii ale Comisiei CEAC. Oferim, de asemenea, modele de proceduri și documente anexate pentru comisiile din instituții și modele de cereri pentru burse, toate acestea contribuind la organizarea și eficiența instituțională.

Testimoniale

Contactează-ne

Mă interesează o ofertă pentru: